hej jag har tråkigt..


Vad är det för likhet mellan en snigel & Jonas Gardell?
- Jo, båda suger på Mark.


Varför kan inte turkar spela fotboll?
- Så fort dom får en hörna så slår dom upp en kebabkiosk.


Varför är hajarna så smarta?
- Dom gick på high school!


Olle 4 år och hans pappa var ute på en promenad, då går dom förbi en bordell
och då frågar olle:
- pappa vad är det där för något?
pappan visste inte hur han skulle förklara vad en bordell var för en fyra åring, så han sa
att det var ett ställe där man får valuta för pengarna..

nästa dag när olle hade fått sin veckopeng..
så gick han ner till bordellen och slängde pengarna på disken och skrek:
- JAG VILL HA VALUTA FÖR PENGARNA!
dom tre hororna visste inte vad dom skulle göra med den lille pojken så dom
gav honom 3 mackor en med ost en med skinka och en med smör på.
När olle kom hem frågade hans pappa var han hade varit, då svarade olle.
- jag har varit där man får valuta för pengarna.
VA!! skrek hans pappa då.
- ja sa olle men jag orkade bara två den sista slickade jag bara lite på skinkan.


åååååh jag har dålig humor såhär på kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0