galet bra fredagskväll..


kan beskrivas med typ pippa pippa pippa pippa!?! (y)
aja spenderat den tsm med två dunderbara brudar som va typ flummigast
i världen! åt choklad fondue & chips och drack coooola! ♥
baaaoota gott! men nu ligger jag och mår duuunder illa vilket dom andra två
också för till 110% dock skulle elin hem och bajsa sa hon så hon mår nog
aningen bättre nu! :) tur de!
vi har kollat på never back down, asså måste sluta kolla på den sååååå uttjatad.
sen har vi spelat in en egen låt eller version av mikrofonkåt finns på min
facebook än sålänge men kommer nog läggas upp här med strax! :)

aja ska strax gå in i mitt rum, så fort annies och elins fislukt har lämnat de.. (y)
tack för de tjejer!

men skriver mer imorgon mina små älsklingar! puss och godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0