cheescake!


glömde att blogga igår men vafan, gick i skolan och sen va
jag iväg med min pappa en runda sen när jag väl kom hem hade jag feber
åh så igen så somnade eller nått och vaknade typ klockan 8 när så ska de låta
började?! så blev en liggandes kväll i soffan och datorn orkade jag inte ens
tänka på att sätta på för hade verkligen ingen ork.
åh idag mår jag väl snäppet bättre iallafall så har gjort cheescake nu när jag
vaknade.. som sagt vakna vid 2 tiden eller nått så har gjort bottern och de
första laget på kakan! :)
sååå nu står den i kylen och ska snart börja med passionsfrukst laget!
ååhåhå.. gosh så gott de ska bli! tihii.. :)
meeen ska inte skriva mer , kommer kanske lite bilder senare! pusshejs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0