buhuhu .. :(


villl verkligen inte verka gnällig eller mesig eller nått i den stilen
men fan va de gör ont när man bryter en naaagel! :'/
de typ dunkar och svider och ååååh.. hemskt är de!
fan inte lätt att va tjej faktiskt, ni killar har de seriöst jävligt bra, så ni ska inte klaga!
gosh, vet inte hur jag ska överleva för tillfället! :(
gud va töntig jag känner mig, men alla andra tjejer vet förhoppningsvis va jag menar?
annars är de väl fel på mig helt enkelt..

aja sluta gnälla.. jaoo.. haft hemma mys ikväll.. min hals är inte helt okej än men
imorgon är den nog kalas igen!
åhåhåhå.. skola imorgon med. börjar dock halv 11 vilket är jävligt sköönt! (a)
sovmorgon fram till halv 9! (y) toppen toppen!
så nu ska jag försöka lindra smäärtan vid min nagel sen byta om, dricka upp mitt glas cola
sen mysa ner mig med en solo tidning och mysig i öronen! :)
pusss & godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0