boysboysboys..


dags och sluta med B-killar och hitta den där
brunögda, mörkhåriga killen med
de lilla extra som man verkligen inte kan motstå och som kan laga mat?
& har den där galet snygga rumpan och luktar sådär gaaalet gott!!?

jag är svag för brunögda killar! de vet jag ju?!
åh jag föredrar hellre mörkhåriga killar framför en ljushårig? de vet jag också?!


åhåhåhå.. jag vet att jag är kräsen..
men kan ju meddela att mina f.d killar inte alltid varit dom bästa eller så..
jag säger inte att dom varit dåliga!!!!
men.. de har ju funnits de ena och de andra som inte stämt riktigt eller ja ni fattar! (y)

såååå en såndär kille som jag beskrivit hade inte varit fel nu!
så alla killar som är brunögda och mörkhåriga ni får gärna höra av er om ni har en
bra och snäll personlighet med för den delen och är hyfsade på att laga mat (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0