åååh min kroppp.


gosh.. har spenderat kvällen med en flaska coca cola och popkorn
i soffan kollandes på one tree hill..
åh skulle nyss resa mig för att gå på toa, (y)
skönt att man upptäcker att man har ont överallt från midjan och uppåt?
är de då man bör börja undra vafan gjorde jag igår?!
sen har man fått en såndär myysig huvudverk och jag som har fobi för att
äta tabeletter som alvedon och sånt får helt enkelt stå ut!
verkligen lyyckad lördag!
och bilderna från festen kommer såfort man kollat upp om de är okej att
lägga upp dom här..
folk får ju tydligen problem med de annars..
eller gud, skrev jag nått sånt där olämpligt nu med eller?! gosh assåå..

tralalalala.. rätt så trött på att bry mig om andras jävla skit nu!
sköt ert eget och dra inte in mig nästa gång, okej?! :)
trött på att reda ut saker som jag inte startat från första början :D
aja blev ett rätt så långt inlägg men blir lätt så när man blir dissad av sin
bäästavän som är massa mil här ifrån och ignorerar mina sms..
tack jocke.. de va en piik till dig! :)
aja puss på er. ♥


ni får en bild på kalasbarnet iallafall! :)
grattis igen nathalie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0