2 mars.


men guud förlåååååååååt..
totalt glömt bort vad en blogg är idag men har varit fullt upp typ!
först skolan, köööket hela dagen.
gjorde fisk & vegg och fisken fick as bra beeetyg! (y) toppen!
seen träffade jag elin i stan och vi va och fikade på 1344 eller va de heter. :)
sen behövde elin ladda sin mobil så vi hittade ett uttag utanför toaletterna
på wachtmeister eller va de heter.. haha så där satt vi på golvet tills vakten
sa att vi tyvärr inte fick sitta där länge! :(

de roliga va att när vi satt där gick en kille in och han va dääär ASLÄÄNGE..
jag bara asså han måste typ bajsa..
sen gick han ut och så sen gick en liten kille in och stängde dörren och man bara hör
han bara.. USCH VA DE LUKTAR HÄÄR!
vi typ dooog?!

aja dagen har varit sjukt bra iallafall..
men nu ska jag va lite social eller planera köksdagen imorogon?
eheheh.. aja puss och kram vet att ni älskar mig ♥



glömde dock skriva att jag blev förföljd påväg hem från bussen ?!
mötte en kille när jag precis kommit till själva "fyllevägen" här i jämjö och han hälsade
åh jag bara jaha, aja hejhej..
tänkte inte så mkt mer på de men när jag kommit typ 50 meter så vänder jag mig om
då gick killen jag nyss mötte bakom mig?
typ 50-100meter efter.. jag bara vafan?! :S
och började gå lite fortare.. men han gick efter lika fort typ så stannade jag åh när han
stannade fick jag seriöst PANIK?!
aja stannade ett tretal gånger åh även han stannade då ååh så följde han efter mig
hela vägen hem så hade typ ååångest åh började typ lipa?!
sååååå..

ALDRIG MER GÅ SJÄLV NÄR DE ÄR KOLSVART!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0