1 mars.



okeeeej min dag dåva.
som sagt tisdag idag och om jag får säga min mening så hatar jag tisdagar!
men konstigt nog va denna tisdagen helt okej.
överlevde både psykologin och matten?! helt galet sjukt asså.. inte varje dag.
sen va de svenska en halvtimme? gosh slutade tidigt där med.
sen as god lunch på östersjö.
sen va samhällen inställd, ännu ännu bättre. och sen va de boowling på idrotten
och bäst va ju att jag vannn!! (y)
råkade tappa kloteet i första kastet och fick strik rätt bra ;)

seen efter skolan blev de bussen hem till jämjö med bästa annie och sen va vi
ute och gick med svante i 1,5 timme i jämjö.
kunde nästan gå helt okopplad hela tiden med, dock fick han sina adhd utbrott..

meeeeen nu ska jag kolla igenom pappas nya dator (a)
råkade ladda ner massa nya filmer , så ska nog passa på att ladda ner nästa
säsong av one tree hill så jag slipper köpa den (a) aja pusshejs. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0