diss och hiss?



LÖSHÅR/HÅRFÖRLÄNGNINGAR!
det ser bara onaturligt ut! & mer än hälften av dom som har det i
karlskrona har inte ens lyckats få sitt riktiga hår och den i samma färg!
alltså inte sååå snyggt! speciellt inte alla blonderade tjejer! haha..
lite fjortisvarning sådär! låt hellre de riktiga håret växa! :)

har börjat tycka att de blir fulare och fulare nu så
va tvungen att skriva om det..


DET MYCKET FINA VÄDRET SOM ÄR UTE!
de vill säga regn vädret som hållt på nu i två dagar, dom två första
dagarna på sommarlovet med då man verkligen vill ha toppen väder!
åh sen är det rätt synd om dom som tagit studenten i detta vädret med..
+ att man blir ju inte speciellt brun när vädret ser ut som de gör åvan..
utan man lär ju bli vit igen om de håller på såhär. (y)




ATT JAG SNART BLIR 50% STADSBO!
tummen upp för det, skolan utanför dörren precis. (y)


ATT JAG SNART ÄR 18!

är ju faktiskt ungefär bara 2 veckor kvar tills jag fyller år! (y)
känns rätt så bra faktiskt så jag inte är minst bland typ mina vänner! (a)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0