sommmartider, hej hej sommartider..


.. ge mig din hunger, ge mig din hand
ge mig allt du vill och allt du kan.


uuuuhuhuhu.. sommmarlov som sagt! galet skönt må jag säga!
tog egentligen nästan lov förra onsdagen men åkte in igår för att
lyssna på rektorn osv i typ en halv timme i aulan! (y)
fett onödigt egentligen, men de är ju dock såndärra som höör till åh så!

förutom det så blev det en runda på stan med annie och sen blev det kolla
när bästa jocke tog stuudenten!
riktigt avundsjuk blev man, men stort gratttis till han ändå! höhö.

sååå här stilig var han dåva!

förutom det så fyyndade jag 2 tröjor på stan, efteeer låång tids letande!
sen blev det glass och jordgubbar i hoglanspark också, gottttt! (a)


åh gårdagens outfit:
gul tshirt, från hm tror jag.
svart tröja, från bikbok.
jeans shorts, från cubus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0