nöjd tjej_93 (a)


äääntligen är jag ingen badkruka längre! (a)
ååh insåg även att de va sjukt varmt i vattnet för att vara i havet?
eller va det bara nått jag inbillade mig för att jag skulle våga bada!

aja, det är söndag idag iallafall.. förhoppningsvis är det ingen som missat
det, och vad jag gjort idag?
typ solat, solat lite till, solat ännu mer & badat!
sååå börjar få en lagom fin färg nu, dock INTE i närheten på hur det ska se
ut när jag väl är nöjd!
om jag äns kan bli nöjd när de gäller min solbränna.. tror inte det.
men aja, har tagit lite bilder men dom får jag lägga in imorgon för jag orkar
inte springa och hämta sladden och sen lägga över dom
och hålla på som jag vet inte vad! :)
såå förhoppningsvis får ni se dom då! men aja, pusshej sålänge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0