gooos ♥


har inte haft tid till att skriva som ni kanske määrkt men nu ska jag försöka
hinnna med de iallafall aningen bättre! (a)

har dock haft en söt liten person på besök i två nätter sååå får skylla påde!
vill ju inte va nån fjortis som springer och bloggar när man borde va social! ;)
men men, ska inte berätta så mycket mer, får va lite heemligt istället! (a)
aja ska ttyp va skit väder imorgon och några dagar framåt så har legat
i soooolen heela dagen iallafall, doock har jag insätt att de finns vissa som
faaktiskt är aaaningen brunare än mig! :(
känns inte sååå jätte bra..
men nu ska jag inte skriva mer, ska hämta min iiskalla cola och kolla på
one tree hill och njuta av lucas! (a) raaaorw!
pusspuss ♥


inte varje dag man hittar en trött liten fjortis i sängen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0