godkvälll..


blev inget bloggande igår kväll eller förens nu helt enkelt, pga av
att jag haft en hel del annat gos för mig!
som igår fick man sällskap av en söt person åh ända fram tills imorse
då det blev uppp sjukt tidigt för att åka till ikea.
så är faktiskt rätt så död just nu, åh ska upp senast 8 imorgon med för då
blir det en liten dagstur till malmö för att köpa nya kläder!
topppen, precis vad som behövs nu! (a)

sen fick jag ju rent ut sagt inse igår att jag är rätt så blek, åh inte tillräckligt brun
så legat i solen från 3 till halv 5 typ!
as gott, har bara fått sisådär massa fett fina fräknar över näsan!
sjukt snyggt verkligen.. NOT!
ända negativa med att sola tror jag..
men som sagt jag har inte så mycket att skriva om och ska upp tidigt imorgon!
så godnatt och sovsött osv! :) ♥


byttte bild.. så fick bli en bild från england. lite mer än 2årsen man
va där, va typ skit liten då? (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0