glaad tjej!


sittter precis och leetar efter en eller två nya bikinis..
finns bara sådär 200+ att välja på, inte alls svårt eller så.. (a)
har iallafall kommit fram till vilken färg de blir även bara sådär 2timmar..

fyller ju även ååår på lördag så mamma betalar, kännnnes härligt!
dock är de väl alltid så till 99% iallafall (a)



fööööörövrigt så har min dag inte varit så händelserik..
sov fram tills 4 tiden typ?
alltså sov jag bort hela dagen, inte alls ovanligt när man heter emilia wernered.
dock ska jag INTE göra det imorgon, för då ska jag ta bussen till stan
redan vid 1 tiden för att åka in till karlskronas trevliga lövmarknad
tsm med två godingar! rätttt så mys!
men nu ska jag inte skriva meeer tror jag, så pusshejs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0