blablabla..


har inget vettigt att skriva så slänger in lite skit om mig..
liksom varför inte?


JAG TYCKER OM..
  • min familj
  • min hund svante ♥
  • coca cola!
  • killparfym
  • sooommmar
  • mina vänner
  • pressenter
  • åååska
  • kräftor
  • brunögda killar (a)
  • kärlek
  • tv serier
  • sex
  • att vara solbränd
  • mina bruna linser
  • popcorn
  • min dubbelsäng
  • sena sommarkvällar
  • musik
  • tatueringar
  • att jag fyller 18 om 6 dagar
  • sovmorgnar
  • att vinna när man spelar spel
  • att åka karuseller
  • myskvällar med tända ljus
  • hemligheter
  • prova nya saker

JAG TYCKER INTE OM..
  • skräckfilmer!
  • blodprov, nålar, sprutor.. ja ni fattar..
  • otrohet
  • kokos
  • vintern & hösten
  • skit snack
  • getingar och humlor
  • att min engelska suger..
  • att vara laktosintolerant
  • ytliga och känslokalla personer
  • matte
  • att stiga upp tidigt
  • att städa
  • musslor
  • läxor och prov
  • skolmaten
  • att va sjuk
  • att gå till tandläkaren
  • pollenallergi
  • att åka buss
  • personer som tror dom vet allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0