18 ÅR?


yeah yeah wow wow..
ett år äldre, och ett år närmare döden!

kännns väl helt okej kan man väl säga? får ju göra massa buusigheter
nuuu som jag inte fick innan.. (y)
såå mina planer nu är väl att gifta mig när jag får de? :)
eller göra en plastikoperation, typ större bröst skulle sitta fint? :)

neee ska inte överdriva men de som står högst upp på listan nu är iallafall
en eller två tattueringar, och dom ska göras snaart!!
men har haft en himla trevlig dag och orkar inte skriva mer för måår galet illa
av all glass med jordgubbbar osv!

bjuuder på en fiin bild?

har förövrigt färgat håret i veckan med, näst intill svart! (y)

Kommentarer
Postat av: fanny

grattis emilia :)

2011-06-26 @ 18:51:04
URL: http://nattstad.se/bergfanny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0