tråååååkigt..


feett uttråkadtjej_93? typ stämmer rätt så bra in på mig just nu!
finns la inget att göra förutom att ligga och kollar på tv och prata med trevliga
och haft roliga människor med! så får väl duga en kväll som dennna dock..
har dock riktigt bra planer för imorgon! (a)
ska först upp tidigt och övningsköra med lilla pappa sen ska jag träfffa självaste
snyggg-annie är det täänkt! blir nog himla treeevligt känner jag på mig! :D
men nu ska jag inte skriva mer.. blabla puss ♥


tur man har ärvt min morfars brunhet och blir brun rättt så lätt! (a)

Kommentarer
Postat av: annie

EHHEHE ja snygg-emilia! idag blir de bus(a)

2011-07-06 @ 12:01:01
URL: http://imyupie.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0