nästsista natten i Polen! (y)


vilket känns rätt såå skönt för saknar min egna säng ganska
så jätte mycket nu.. har ju som sagt en dubbelsäng där hemma och
nu ligger man i en 90säng? skitliten.. (y)
sen saknar man även lite gosiga människor där hemma med som man får
ta och träffa när man kommer hem förhoppningsvis!
lär bli rätt så mys!

men iallafall, go-karten blev inställd nu ikväll och blir imorgon kväll istället..
åh istället för den så har man ätit och kollat runt lite i sopot osv.
ska nog strax gosa ner mig i sängen och lyssna på lite musik med sen
blir de nog att sova..
hörde även att de är skit väder hemma.. känns rätt så bra för min del (a)
men skriver mer imorgon.. puss på er ♥


den saknar jag.. :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0