nanana..


..jag suger på att hitta på rubriker har jag insett.. (y)

men skit samma.. orsaken till att de inte blev nått bloggande igår va
för att min kassa datorn inte hittade vårt internet typ, skit konstigt..
sen kom värsta snygga killen hit på kvällen och då har man ju liksom
inte tid att blogga om man säger så.
såå har hade gosigt sällskap över natten och fram till typ halv 5 idag,
inte helt fel kan jag lova!

sen har jag ju bakat nuu i kväll..
får se om jag lägger upp de fina resultatet sen.. (y) för nu ska jag kolla klart
pååå min film och njuuuta av att de är lugn och ro hemma för en gångs
skulll! .. puss på er ♥


räätt söt?

Kommentarer
Postat av: fanny

du är snyggast , thats it!

åhh bra , du får säga till när du har tid :)

2011-07-11 @ 23:26:08
URL: http://nattstad.se/bergfanny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0