lyyycklig tjej! :D


mihihi från att vara suuuris till att varaa super gladis! :D
känns fetebra!
åh nu ligger jag och kollar på allsång på skansen och äter godmat!
min vecka ser rätt såå toppen ut och på söndag åker jag ju också!
himla sköönt ska det bli, kommer dock saaakna vissa små saker
hääär hemmma.. (a) men ska överleva..
finns inget gosigare än att komma hem till de man saknar ju?! :)

aja min dag har bestått av en tripp in till stan med min lilla mamma..
hittade inget på rean.. seriöst förstår jag mig inte på den.
finns bara dedär som ingen ville ha innan dom sänkte priserna (y)
dock är jag rätt kräsen? kan va de.
efter stan så blev det thaimat på balkongen i solen och sen
träffade jag min lilla pappa och övningskörde i 2timmar!
är helt seriös kung på att köra nu, (a) lääängtar satan tills jag får körkortet!
ååh nu orkar jag inte skriva mer.. blev skitmkt?!
så puss på er ♥


min middag, biff med bambuskott ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0