lalalala..


GODKVÄLLL ALLA SÖTA!

måndag idag & igår va det söndag ååh jag glömde bort helt att blogga
eller jag hade helt enkelt annat kul för mig!! :)
som att äta, spela minigolf och hälsa på bästaa jocke, sen varit hos en rätt
såå gosig och fin kille tills idag! himla trevligt förutom att de spökade..
.. eller nått i den stilen iallafall?! :o

sen har väädret verkligen varit skit i två dagar men nu är de typ rätt
så sköönt väder ute? till och med solen är framme! :D (y)
eeh känns som att jag inte har nått vettigt att skriva nu heller utan att
jag bara skriver aaningen onödiga saker.. :)
såå säger nog hej sålänge tills jag kommer på nått bättre! ♥


vänstrabilden: kalas god rääksmörgås som man typ orkade max 1/3 av!
högrabilden: fett söt kille som förmodligen kommer bli himla glad när han ser bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0