hasslöfestivalen igår..


.. är lika med en trött emilia idag! fick ju bara sova 5timmar natten innan
så vaknade vid halv 3 tiden idag! (y)
kvällen igår va kalas, enda negativa va väl två *bitchar som va där under kvällen,
åh så hade jag alldelles förlite kläder på mig, skullle nog haft en
tjocktröja med mig. istället blev det nästintill bortdomnade armar av kylan!
men hade tvååå snygga tjejer till sällskap iallafall sen va september och eldkvarn
riktigt jävla bra så de väägde lätt upp hela kvällen! :D

nuuu blir de snart bullenskorv till frukost med och sen packa, packa och packa
ännnu mera. sen går färjan vid kvart i 8 tror jag?
åh min älskade daator häänger med så förhoppningsvis slipper ni inte mig (a).
men skriver mer sen innan jag åker kanske. puss på er ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0