goskväll med svante.


borde kanske inte säga ääntligen men gör det iallafall.. svante
sover vilket är rätt så skönt efter att hållt på med han sen klockan 6..
plus att han självklart skulle springa efter en katt ut på vägen! (y)
inte lika kul att vara jag och behöva springa efter honom.. :/
men ska inte klaaga.
lördag imorgon också.. det är verkligen underbart med helg (a)
ååh nästa helg är välplanerad! (a) känns perfekt.
sen på söndan sticker jag till polen, hejdå sverige i nästan en veecka!
åh nu ska jag lyssna på muuusik! pussss alla söta ♥



Kommentarer
Postat av: fanny

jag förstår verkligen inte hur du kan vara så brun tjejen, sjukt snyggt! :*

2011-07-09 @ 14:16:33
URL: http://nattstad.se/bergfanny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0