gosh..


rätt så väldigt mätt tjej typ?
ligger näst intill och mår illa, sen börjar jag känna av glassen jag åt
såå min mage gööör rätt så jätteont jaao.. (y)
men sånt man får ta ibland, har iallafall varit i lyckeby och ätit som jag
skrev i det förra inlägget om jag inte minns helt fel?!
ååh nu ligger man i soffan och pratar med lite gosigt folk och försöker
plaanera in lite hur min vecka ser ut nu innan jag åker till polen..

känns typ som om de bara är 3veckor kvar av lovet nu? måste va knäpp..
för de borde ju iallafaalll va lite till, för palla börja i skolan som kritvit?
gosh liksom.. PINSAMT.
blabla.. orkar inte skriva. puss ♥


all den glassen pallade min mage.. (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0