godkvääll.


"hemma" igen på hotellrummet efter en j*vligt lång kväll..
måår aningen illa nu efter all mat jag fått i mig.
är ju dock knäpp så har avbokat min frukost på hotellet nu för
hela veckan för sover ärligt talat hellre en timme längre än att äta två
bettt på en smörgås när jag ändå inte är huungrig fören framåt 4, halv 5
på eftermiddagen liksom?

såå idag blev min frukost ett par pommes vid 3tiden nere vid stranden
och sen två skivor oxfilé med pommes och vitlökssmör till middag!
sen fick jag även ner glasss med hallon med så lär rulla fram när jag väl
kommer hem faktiskt.. (y)



tre bilder från idag..

kan även medela att jag gått HELT osminkad hela dagen.. vilket typ
aldrig nästan hänt när jag vatt bland folk en heel dag..
brukar iallafall ha maskara.. :O

.. åååh där lät jag som värsta fjortisen! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0