glad tjej igen! (a)


min dator är räddad, allt ffanns kvar bara att de hade hamnat i nått
ställe i en av hårddiskarna.. men de löste som tur va min snälla farbror
så nu kan jag va rätt lugn igen! (a)
så nu funderar jag på att kolla på filmen the roommate dock insåg jag att
de tydligen ska vara en "rysare" åh såna vågar jag inte kollar på men
ska iallafall försöka kolla så länge jag vågar!

dock blir de senare ikväll, för nu väntar jag på maten.. kycklingfilé och
klyftpotatis sen efter de blir de att ut och gå med svante en runda
i det fina vädret! (y) verkligen peppad på de..
men skriver senare ikväll om hur filmen va om jag kollade på den då :)
pusshej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0