fett ledsen tjej..


min dator tycker verkligen inte om mig insåg jag när jag vaknade i morse
och startade skiten.. PRECIS allt va borta och allt är typ som de va när jag fick den?
även fast minnet är lika fullt som de va igår när jag la mig? & sen har jag hittat typ
bilder från 1-2månader tillbaka iallafall i nån helt konstig mapp som jag aldrig sätt?
känns himla bra jag som hade bilder sen när jag gick i 7an på datorn! (y)
såå är verkligen emo förtillfället.. så ska äta upp ett helt bigpack-glass-paket ikväll
eller ja snart åh tycka synd om mig själv... :/


glad man blev när man vaknade åh såg detta liksom.. jag bara äsch nu har den
bara fått rycket igen och bytt bakrundsbild.. men inte de.


så är jag lite extra bitchig idag så vet ni anledningen nu iallafall.. (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0