27 juli.


onsdag idag, och blev iget bloggande igår eller i förgår heller typ
för hade världens finaste kille på besök..
åh då har man helt enkelt inte tid med sånt trams, åh idag har jag
tagit det lungt, lärt mig ladda ner filmer helt själv.. höhöhö..
bara sådär LITE efter i utvecklingen när de gäller datorer och sånt skit..
så jävligt stolt över mig själv (y)

vädret här i jämjö har väl varit rätt hyfsat ändå men inget emot hur
det va i Polen så känner mig rätt gnällig när jag inte tycker
att de är någon höjdare..
så istället för att sola vilket inte ens går längre nu på dan så ska jag
välja nån bra film att ladda ner åh kolla på i min ensamhet! :)



även om jag inte fick lägga ut nån bild.. så gör jag de ändå,
kunte inte motstå.. (a)

skriver mer senare ikväll tror jag. pusshej sålänge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0