mitt 2010.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? gjorde jag säkert? :O
2. Höll du några av dina nyårslöften? hade inga faktiskt, men iår så har jag!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nesh :)
4. Dog någon som stod dig nära? nej, vilket va skönt de.
5. Vilka länder besökte du? sverige bara typ :O inte alls bra!! df jag va så blek.
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? en snyggg pojkvän!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? ehh, kommer inte på nått :(
8. Vad var din största framgång 2010? oj vet inte? :o
9. Största misstaget? asså de finns väl många misstag men inga jag bryr mig om riktigt.. bara såna som man störde sig på då för stunden men inte nu efter..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? ja ganska så jätte ofta, mitt imunförsvar är typ nedsatt (y)
11. Bästa köpet? SVANTE, min dunderbara hund!! ♥
12. Vad spenderade du mest pengar på? min hund (a) 7 tusen hittils lalala..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? jaa :) vänner, familjen, släktingar .. killar....
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? mikrofonkåt, gubben i lådan, eh finns tusen?
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? asså jag vet inte riktigt? jag va nog lika glad, men de va bättre på kärleksfronten åren innan.
16. Vad önskar du att du gjort mer? umgåts med dom jag tycker om.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? lyssnade på idioter! & åt tjockismat :O
18. Hur tillbringar du julen? med familjen och släktingar!
19. Blev du kär i år? kär och kär, nått i den stilen, men inte riktigt kär.
20. Favoritprogram på TV? gossip girl!
21. Bästa boken du läste i år? läste ingen, eller ju svenskmaffia typ 10 sidor?
22. Största musikaliska upptäckten? när jag upptäckte att jag INTE kan sjunga!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? önskade mig pengar och ja de fick jag?
25. Något du önskade dig men inte fick? massa pengar och en mysig kille. (a)
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? de va midsommar så va på aspö med släktingar.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja en härlig resa utomlands!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? eh ja, bar väl börjat tänka på vad jag sätter på mig för en gångsskull faktiskt.. så lite vettigare än innan och inga svampbobtröjor och joggingbyxor.
29. Vad fick dig att må bra? mina vänner/familj + 2killar.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? joel kinnaman & petter!
31. Vem saknade du? typ dom där gamla som man kännt åren innan..
32. De bästa nya människorna du träffade? asså alla nya jag träffade iår har varit kalas personer, dock är dom gamla snäppet bättre!!

Kommentarer
Postat av: annie!

jag är den bästa , right!? :D <3

2011-01-02 @ 23:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0