.....


något jag aldrig förstått är varför vänner inte finns där när man väl behöver dom..
och killar? vad f*n ska man ha dom till? de ända dom kan är att ljuga!
asså ne, såg verkligen fram emot detta året!
men inte fan började de bra, utan rent åt helvete! så är jag otrevlig nu ett tag
framåt får ni ta det, ber sååååå hemskt mycket om ursäkt..
men när jag inser hur folk är som man alltid varit sååå jävla guuullig mot &
brytt sig om och massa puttinutt, nu eller innan så nee.. då orkar jag inte heller bry mig.
alla är för fan falska verkar de som.. :)



... jag saknar dig som fan, kan du inte fatta det? :/
& just nu skulle jag faktiskt behöva dig som fan för en gångs skull..

Kommentarer
Postat av: Rahul

Snygg blogg och header :P

2011-01-08 @ 12:56:50
URL: http://whalle.blogg.se/
Postat av: Rahul

Snygg blogg och header :P

2011-01-08 @ 12:57:03
URL: http://whalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0