Dag 9 - 10 Saker som ni kanske inte visste om mig

1. jag är sjukt svag för brunögda killar. ♥
asså jag vet inte varför utan de har alltid varit så? & jag har insett att dom flesta
killar jag varit tsm med eller hållt på med har varit de? (y) är faktiskt ögonen man
lägger märket till oftast (a)


2. jag är livrädd för att ta blodprov!

och då menar jag verkligen LIVRÄDD, har börjat lipa ett ex antal gånger för att jag
behövt ta det, men som tur väl brukar jag lyckas övertala doktorn att
jag ska slippa det nu för tiden. (a)



3. jag vill bli polis?

okej alla som känner mig kanske redan visste de, eller borde veta det vid detta laget ..
& de roliga är att alla har något emot dom typ förutom jag? även fast dom tog mig i sommras så
är jag bara jävligt glad för de, liksom om dom inte tagit mig kanske jag hade blivit utsatt för
både de ena och de andra när jag va i det skicket jag va? :)

4. jag hatar när folk påstår att vissa saker är "tjejiga"/"killiga".
som när jag skulle köpa moped så kom jag in i affären och de första han i affären säger
är scootrarna finns här borta :), okej, jag blev såå irriterad på de så jag köpte en crossmoped
bara för attt jag hatar när folk ska döma en bara för att man är tjej! & de gick ju bra de med? (y)

5. jag är en visss del italienare! (y)
& blir därför lagom brun på sommaren (a) får tacka morfar för det! :)


6. jag vill flytta utomlands när jag blir stor?

får dock se hur de blir med det, ioch med att min engelska suger (a)

7. jag älskar killperfymer!
gosh asså, finns inget bättre än en kille som har en riktigt god perfym.. eller jo,
om dom har bruna ögon också! (a)


8. jag kan typ inte leva utan coca cola?

seriöst, får typ apstinens om jag inte får dricka det på ett par dagar?

9. jag hatar att åka buss själv typ fobi för de? ;)

vad mer behöver jag skriva?

10. jag är bi.

... (fast ne) kommer inte på nått så. blablabla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0