Dag 13 – Något som betyder mycket för mig


något som betyder mycket för mig är väl min familj, & även dom närmaste
släktingarna.
dom finns ju alltid när dom behövs :)

jag och min bror.             jag, min pappa och min kusin.

något annat är väl mina närmaste vänner, dom jag verkligen litar på och alltid ställer
upp när det behövs. jag har 2stycken som alltid gör det och som verkligen är bäst!
behöver nog inte nämna något namn egentligen för tror annie & jocke vet att de är dom.


min underbara hund svante, även fast att han har adhd så betyder han sjuukt mycket!


hmm coca cola? haha eller de kan ju inte betyda något för mig men kan dock INTE leva utan
det om jag ska vara ärlig! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0