Dag 11 – Min första kärlek


oj vet inte riktigt vad jag skra skriva eller börja eller nått över huvudtaget..
eeh min första "kärlek" eller vad man ska kalla det va nog ingen av dom på
dagis eller såå precis inte om man ska ta detta på ett seriöst vis utan då va det nog
när jag gick i 5an eller om de va 6an?
minns att jag va tillsammans med en kille som jag inte alls tyckte om utan de va typ
bara för att va det eller nått i den stilen, och ja vi hade väl varit tillsammans 1 dag,
sen va det sånt där "mini disco" i jämjö, (aaas tufft) och ja, då träffade jag typ en kille där
som jag tyckte va dunder söt! eheh han va 1 år äldre och ja de blev rätt bra på det där
mini discot och de slutade typ med att vi blev "ihop" som man sa då, hahahah! & jag dumpade
den där killen jag va totalt ointresserad av.
och ja, vi va väl tillsammans i en månad eller nått typ, va väl mest lite sådär halv fjantigt typ
tyckte de va aaas pinsamt att hålla handen osv!
men ja, rätt gulligt det med!

så ja, de va nog min "första kärlek" eheheh..
min "kärleks" karriär är inte så intressant precis ;)

Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2011-01-24 @ 20:49:38
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0