Dag 1 – Presentera mig själv.


ja då får jag väl börja med denna listan..


Jag heter
Emilia Wernered har ett andranamn men tycker de är fult så det behöver vi
inte ta upp här helt enkelt.
Jag är 17åår men fyller snaaaart 18, den 25 juni. galet underbart!
Jag bor i världens minsta håla, (Jämjö) ne ska inte överdriva, jämjö är jätttefin! :)
Hmm.. jag går på gymnasiet som sagt, andra året på hotell & restaurang nere
på östersjöskolan. & ja, de är helt okej faktiskt, :)
dock ska jag bli polis så man kan undra varför jag valde den linjen men jag är
som jag är helt enkelt. - speciellt när jag inte ens gillar mat? :)
aja, jag är en rätt så glad tjej som är 165cm, har blågrå ögon, brunt hår är ca 25%
italienare eller nått sånt skit.
allstå blir jag rätt så brun på sommaren hur lätt som helst och är inte speciellt
blek på vintern heller för den delen. har även 1 tatuering och vill gärna ha fleer!
Jag har en hund vid namn Svante, ca 4månader gammal, jack russel.. har adhd? :)
rätt så jättesöt?
äääälskar mina kära vänner.. speciellt joacim och annie. ♥
Jag är rätt så lat av mig så jag tränar ingenting, dock har jag spelat fotboll, handboll, innebandy,
ridit(hahaha gud jag dör att jag ens säger de, va dock 9år)
JAG ska nog inte skriva mer nu, ttycker det blev rätt så mycket faktiskt. :)

så ja, hoppas infon räcker annars är det bara att slänga in en kommentar och fråga om något. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0