bruna linser.


kunde inte svara på din kommentar rebecca så lägger upp det här. :)

asså jag har alltid beställt linser från färgadelinser.com och tyckt att dom varit jättebra dock har jag
bara köpt därifrån också, och har väl haft bruna linser typ 10gånger? :O
och de har alltid varit jätte bra, och suttit som dom ska :) & inte kasat ner :O,
dock så har man kunnat se min egna ögonfärg lite när jag varit ute i solljus dock inte så man
sätt de på håll utan man har fått kolla ganska noga.

& då har jag haft den bruna linser som är inringad högst upp till vänser :) men har köpt den till höger,
dock vet jag inte om den är bra än för har inte provat den utan har gröna linser just nu i samma
märke och dom är som dom ska och dom ser man inte alls färgen under, dock kostar dom lite mer :) :O

så någon av dessa tycker jag du borde testa! :) för dom ska funka :D


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack så jätte mycket :) har kollat den sidan jätte mycket och funderade på att köpa de till höger. Men tänkte höra med dig först. Tack så mycket för ditt svar :)

2011-01-05 @ 17:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0