30 januari!


söndag och precis som alla andra söndagar så är dom rätt så jätte tråkiga! :)
men har faktiskt hunnit med en hel del, eller okej inget av de jag borde men huvudsaken
är ju att jag gjorde nått?
t.ex så gjorde jag toblerone parfait tills på lördag då de blir släkt middag (y)
hmm sen har jag vilat? (a)
städat lite.. sjukt jobbbbig! :( funderar seriöst på att slänga allt i mitt rum så jag bara har
min säng kvar? asså då finns de ju inget att städa liksom? :O
sen har jag varit iväg med min kära lilla mamma..
ätit hamburgare (y)
kollat på solsidan ♥
och sen har jag precis duschat, så kan inte bli bättre...

eller jo.. om de inte finns en liten idiot i min familj som börjar på v och slutar på r som inte vet
hur man skruvar på korken på coca cola flaskan så inte all kolsyra går ut? :) :) :) :)
rätt störande jaaaaa....

sen inser jag nu att jag har skrivit en jävla massa här som ni säkert bara tycker är allmänt
jävla ointressant? men de skiter jag i faktiskt! :)
eheheh.... aja nu ska jag dricka upp min cola och gå och lägga mig och lyssna på muusik typ!
så godnatt och sov sötttttt..


J ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0