29 januari.


lördag och de är mer än uuuuuunderbart, typ min dag ska bestå av att ta de lungt
som fan och äta nått gott och dricka cocacola! eheheh...
ne men får se vad som händer helt enkelt, + att jag har brytit 1 av mina nyårslöften (a)
så nu äter jag faktiskt godis igen, eller okej jag har ätit 2 godis bitar :O
& min kväll igår va riktigt bra, fick besök av en rätt så underbar kille vid halv 10 tiden :)
kollade på film åhså :)
och fan va jag typ stör mig på vissa som inte kan sköta sitt , speciellt när dom har en
kuk som är lika stor(liten) som min tumme! :)
och vill ni veta vem jag pratar om så bara hör av er, jag säger de med nöje från och med nu!
men tills dess så säger jag hejsålänge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0