2010.



Kommentarer
Postat av: Joanna-Ett aspergerliv

Just nu pågår två tävlingar på min blogg!

Ta chansen att vinna snygsvar: kul att du är med och tävlar, vinnaren utses om en vecka lycka till!:)ga underkläder värda 300 kr eller ett jättefint paket med namnnappar:)

Gå in på min blogg och anmäl dig, lycka till:)

2011-01-04 @ 17:38:07
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: Rebecca i din klass :)

Måste bara fråga dig en sak om dina bruna linser, för jag fick nämligen ett par i julklapp men de typ ''kasar ner'' så min blåa ögonfärg syns. Plus att så fort man går ut drar ju pupillerna ihop sig och då ser det ju verkligen fucked up ut. Så jag funderar på att köpa några andra istället. Så jag undrar bara om de gör likadant på dig, att din ögonfärg syns när du går ut, för har aldrig sett de på dig :o

2011-01-04 @ 18:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0