tralalalala..


seriöst jag har nog några av världens sjukaste kompisar om jag ska vara helt ärlig?
eheheh.. kanske inte ska ta upp här va dom gjort men de dom skriver till
vissa är ju bara allmänt efterblivet! (y) ;)
dock är de roliga att de verkligen stämmer och att de inte bara är dom som tycker de
utan typ 100st till? (y) vilket betyder att den andra har fel..
lalalalalala.. sen är jag typ rätt flummig ikväll..
vilket beror på att jag är cp trött?
dåligt med sömn dom senaste nätterna? ja.. även fast jag sov typ 9timmar inatt?
dock behöver jag minst 11timmars skönhetssömn (a) ..
vilket en viss annan person inte behöver, för de skulle inte hjälpa ändå! hahahah..
neeeeeeee seriöst nu va jag elak.. (a)
aja ska inte skriva mer heller börjar 8imorgon, upp vid 6 då alltså ..... :'( gosh asså..
aja puss och kram och allt såndär, godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: Annie

HAHAHHAH NU var det lite kul.... :D

2011-02-16 @ 21:24:10
URL: http://aanniex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0