svante ♥


insett att de är totalt meningslöst att ens försöka få med svante på bild.. (y)
aja skitsamma älskar den adhd hunden i vilket fall! :)
sååå ikväll har vi myst framför tvn med sockerdricka och kex!
vet inte om hundar får dricka sockerdricka och cola och sånt men vafan synd om
han för dedär hundmaten som finns ser ingen höjdare ut inte ens godiset? :O
såååå han får de jag får (a)
snäller som jag är typ, tihii delar på allt! ;) eller okej, nästan allt!

vet inte om jag kommer blogga mer ikväll faktiskt så skriver kanske något imorgon
innan jag drar till stan med mamma och min bror, blir kolla kläder,
sen fika och sen blir de att klippa & färga håret! (y) sååå då får någon gärna
höra av sig på nått sätt för de är typ cp drygt att sitta där timme efter timme..
men godnatt och sovsött om jag inte skriver mer, puss ♥


ooch jag bjuder på dom två osminkade och ofixade bilderna på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0