söndagar suger.


de ända underbara som räddar hela dagen är solsidan!
dock är de typ 2,5 timme till de börjar så änsålänge finns de inget bra med söndagar.
har precis klickat hem första säsongen av one tree hill iallafall får se om jag hittar
någon annan serie också. om den inte är nått att ha.
aja har jag tur så ligger den i brevlådan imorgon eller på tisdag (a). sen är hela resten
av veckan räddad när jag får tråkigt.

dock kommer världens sötaste elin hit imorgon typ och sover över tills tisdag! :)
sen blir de kanske stan på onsdag med bästa annie?! :D
sen ska jag klippa och färga håret på fredag?! (y)
såå veckan är liiiite planerad iallafall :) känns rätt så braao. aja nu är snart maten
klar så vi hörs väl lite senare. pusshejs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0