nananana..


sitter och kollar på film med världens socialaste tjej vid namn elin som ligger
och sover brevid mig i soffan?!
rätt så guulligt att hon pratar i sömnen också för den delen! eheheh..
borde typ gå och lägga mig strax ska bara väcka henne och tvinga ur henne en sak
hon lovat att berätta hela kvällen men inte gjort! :O
så ska bli rätt så spännande att höra vad de är, ehehe..
+ att om jag nu kan sova.. för hon har typ suttit och berättat om en jävla massa spöken
och sånt? tack som f*n för de, kan du sova med mig nu varje natt när jag inte kommer
att kunna sova kanske? :)

aja hörs imorgon bjuder på en fin bild på elin för typ 2 minuter sen?! :) puss godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0