min onsdag.


vaknade ganska så tidigt typ eller ja runt 11 tiden?
började dagen med att kolla på one tree hill och äta chips till frukost (a)
sen blev de duschen och göra sig iordning för att ta bussen vid 1 tiden in
till stan för att träffa bästa annie!
de första hon säger är:
"jag såg en blatte nyss som gick runt med en sverige flagga och viftade med,
jävla wannabees!"

man bara okej, annie är precis som vanligt iallafall! ;) tur de!
vii åt på subway iallafall, så galet gott! (a)
sen träffade jag mamma och min bror och så vid 6tiden och kollade på bio,
och den va väl sådär om jag ska vara ärlig.
sen blev de hem och kolla på one tree hill avsnitt hela kvällen (a) gosh så underbart!

seeeeen blev jag kär när jag och annie gick runt i stan igår med, har helt
seriöst hittat min drömkille! (a) åhåhåå.. dör typ!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0