min kväll..


har bestått av mys framför tvn och brasan med min kära lilla mamma!
sen va jag/vi så lata och inte orkade lagamat så blev soppa.. på en lördag (y)
aja alltid något och nu dricker jag citronvatten? gosh måste slått i huvudet har
inte druckigt cola eller nått sånt onyttigt på hela dagen? :O
de onyttigaste jag stoppat i mig idag är varma bananer med maraboo i ? :O (a)
finns ju inget bra på tv idag heller så ligger och lyssnar på musik nu och försöker
sjunga med vilket inte går såååå bra (a)
lalalala.. men försöker iallafall! men palla skriva mer nu för kommer bara av mig i
texten! (a) pusshejs ♥
bara för att den är så uttjatad blir det mikrofonkåt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0