Matte b!

Gomorgon alla söta!! Underbart att sitta och räkna matte de första man gör på dan när man har vaknat.. Glad för att jag började vid 20 i 10 iallafall vilket va galet skönt faktiskt! :) Asså seriöst jag måste va dum i huvudet för jag fattar inte ett skit av de tanten snackat om :( 7x+y+4=0 man bara Eeh? (a) ska aldrig bli matte lärare iallafall nått som är säkert :) Åååh bara en halvtimme kvar av denna lektionen sen blir de svenska redovisning sen Lunch nere på östersjö och sen idrott ;o (y) Och sen vet jag seriöst inte vad jag ska hitta på idag göra min psykologi läxa kanske :o Låter som en bra idée för den ska som sagt in på fredag och jag har intr börjat med den :( Aja nu ska jag inte skriva mer heller för har ändå inget vettigt ;) Pussshejs! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0