måndag 12/2.


glad alla hjärtans dag typ! :)

måndag idag och kan ju säga att jag va rätt så död när jag steg upp vid 8 imorse efter max
2,5 timmers sömn! (y) gosh asså..
aja hade en lektion vilket va sveeeenska!! (y) inte alls sååå roligt.
men men, är ju en såndärra spec dag idag då man ska va med dom man tycker om typ ju :)
fick dock inte träffa mina små älsklingar men fick träffa en mys person ändå, dock va jag ju
surast i världen pga av att jag är trött som ett as.. :o inte okej..
aja sen blev de middag hos mormor och morfar , och morfar som alltid säger att man är mager
tvingade i mig sockermunkar så mår illa som fan nuuuu..
men nuuu ska jag mysa med svante vante tihii ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0