lite massage hade inte skadat (a)


äärligt talat hade de verkligen inte gjort de..
av ett par såna där stora härliga händer som typ killar har (a)
lalalala.. sen ännu bättre om killen varit lite snygger med för den delen?
gosh, ne nu drömmer jag lite tror jag! ;)
men har så galet ont i ryggen typ, inte en aning om varför heller? känns rätt så
illa med för den delen?! eheh..

ligger iallafall framför brasan nu och önskar som sagt att man fått lite massage
också så allt hade varit perfekt!!
ska strax hämta lite mer iskall cola och lite godis?! (a) sen tror jag jag ska sätta igång
någon film eller så.
saknas bara lite manligt sällskap.. :$
gosh nee.. seriöst borde ärligt talat va tyst nu eller nått, desperat?! låter lite så va.. (y)


Baby we can do it, we can do it all night
Put you're body right in to it and we doing alright,
People singing, people dance until it´s sunlight
And we gonna do it all night

My head is spinning, going round and round
The way your body movin' way in on down
So i´m running baby, runnïng to you
Come show me what you do



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0