fredagsmys!


lalalala.. såååå grymt underbart med fredag och helg, och inte nog med de sååå äre
lov i en hel vecka nu också?!
gosh kan de bli bättre eller? helt klart nej?! eller jo att jag hade en flygbiljett ner till
spaninen och en hem därifrån också.. :( men blev inte så helt enkelt så får stanna
hemma i cpkalla sverige istället? (y) & fortsätta vara blek som f*n..
ååååååhåhåhå.. vill ha sommar nuuu typ! så jag 1. kan bli brun & 2. så de är varmare ute!
undviker galet gärna att gå utanför dörren faktiskt.
såååå nu ligger jag och småsjunger i soffan och ätet nötter (a) gott som bara den.
och sen ska jag kanske leeka med annnnie! :D wihoo..
får se vad hon säger om de vackra jämjö, hahaha.. ;) aja hejsålänge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0