fläskfilé med potatisgratäng <3


gosh, rätt så gott ja..
ioch med att jag typ seriöst får dissssen av i princip alla idag utan svante så ligger jag
hemma i min ensamhet och väntar på att potatisgratängen ska bli helt klart.. (y)
dock rätt skönt de med, :) :)
sen är jag sååååå jävla ännu mer sugen på att åka iväg på sportlovet nu.. :(
händer ändå inget kul hemma under hela lovet.. (y)
dock är jag alldeles för feg för att åka dit helt själv (a) lite sådär jobbigt att flyga
och allt sånt där när jag inte kan engelska.. tihii..
men nu har typ ungen pipt 2 gånger så hoppas att maten är klar för då blire gossip
girl och mat + cola! ♥ kan seriöst INTE bli bättre nu! (a) pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0