Dag 28 – Det här saknar jag


jag saknar englandsresan som jag gjorde i slutet av 9an med en massa grymt
härliga personer! sååå grymt kul va de verkligen, minne för livet även om jag max
sa 5ord på engelska på hela restan (a).


sen saknar jag min bästaste jocke! typ varit iväg en evighet nuva!? och de suger,
hoppas dock du har de galet bra där nere! :) ♥ & skyndar dig hem.

valborg, när du va tvungen att hoppa över vägarbeteskyltarna och ramlade med min skjorta..

ååh sen saknar jag resan som hela familjen gjorde i 3 veckor med bil, så grymt häftigt
att åka runt och se såå mkt!
va i frankrike, tyskland, österrike, schweiz, spanien, italien, danmark? toppen va det iallafall!
och sååå jävla god mat överallt!
spanien..
italien..
barcelona..
venedig..

sen saknar jag min farmor och farfar som jag inte träffat på typ 8-10år.. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0